lördag 25 april 2009

D'espa till Finland igen!

Wow! Jag är jätteupprymd. Egentligen hade jag tänkt blogga om något helt annat, men så hände dethär! Det var nämligen så att min kusin hade råkat läsa i en tidning att det japskiga visual kei-bandet D'espairsRay kommer till Finland igen! Och det visade sig stämma bra. De kommer hit i juli!











Med jämna mellanrum har jag varit inne på deras hemsida för att se om de någon gång tänkt komma till Finland igen. Jag såg dem den första juli 2007 på Tuska festivalen och blev ett stort fan. Dagen efter gick jag och köpte deras två första skivor. Men ifjol blev jag besviken när det visade sig att D'espa bara höll sig i USA och Japan hela våren och sommaren. I början av 2009 släppte de en ny skiva och nu är de alltså på väg till Europa igen!

Läs mer här. Men köp absolut inte biljetter förrän jag har hunnit göra det! Det vill säga imorgon.

/Jannica

Inga kommentarer: